Hú, hol is kezdjem? Például ott, hogy elhallgattam egy kendácsot, merthogy Erik Astrájába hefteltünk elektromos ablakemelőket. Na, az legalább sikerült.
Szóval megjött a várva várt benzinpumpa. Fura, hogy kisebb, mint az eredeti, pedig elvileg dupla a szállítási teljesítménye. Ez egy Walbro utánzat, de ezt gondos kínai kezek rakták össze. Vagy az eredetit is? Mindegy. Régi pumpa kivesz, friss benzin be, új pumpa be. Két bilincset kellett összefűznünk, hogy körbeérje, de megcsináltuk. Jöhetett az indítás, ezúttal mindenféle kompresszoros trükkök nélkül....Simán indult, megint rá kellett jönnöm, hogy b@szott jó hangja van. kis melegítés, hűtőfolyadék-utántöltés, olajellenőrzés, aztán meghajtottuk kicsit. Hát ezt hallani kell, na.
Ági kezében |
Henkölöm befelé (nem, az nem búvárszemüveg) |
Befejeztük viszont a fémmunkát a hátsó toronymerevítőn, szerintem jó lett. Legközelebb Ági lefesti valami redukáló festékkel, azt' kész. Pirosra. Jut eszembe, vettem a toronycsavarok helyett kicsit hosszabbakat, hogy a 3mm-es platnin, meg a 3mm falvastagságú 40x40-es zárt szelvényen is átjöjjön. 8.8-as szilárdságú, szerintem erősebb, mint az eredeti. A zárt szelvény pedig önmagában elbírná az autót, szóval szerintem nem lesz gond. Ugyan plusz súly, de meg fogja hálálni.
Ez a darab túl fogja élni az autót |
"Hol itt a szívás?" - gondolhatja a nyájas olvasó. Hát ott, hogy a zsír új benzinpumpa másnapra beállt, mint a gerely. Erik visszavitte, egyelőre nem írom le, hogy hova, de az a lényeg, hogy a "bolt" ránk akarja verni a balhét. Visszavételnél az volt a duma, hogy biztosan kicseréltük a belsejét. Milyen hozzáállás ez? Mivel valószínűleg a vak is látta rajta, hogy nem volt leperemezve, most azt mondják, hogy romlott volt a benzin. Érted, a kocsi pöcc-röff, a századra illesztett injektorok mennek, de a benzin a szar volt. Aznap hoztuk a kútról, a tank meg tiszta. Szopó, mert blokkot persze nem kaptunk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése