Tankhegesztés némi csavarral, esti elhajlás, hátsó toronymerevítő majdnem kész. Bréking: megvan a GT hátsó híd!
Kezdem a végén: kedden egy laza 200 km-es túrával és némi jó magyar forint segítségével egy Probe GT hátsó hidat szereztem. Bár nem látszik rajta, de reményeim szerint egészen jó állapotban van, ma befújkálom WD-40-el, aztán szombaton nekiállunk szétszedni, lepucolni, lefesteni, ilyenek. Mint már említettem, ez a tárcsafék miatt fontos, a dobféket helyettesítendő. És ültem egy GT anyósülésén, állatul megy, már csak ezért is megérte lemenni.
Nem látszik, de majd' két méter |
Mennyire lehet berohadva? |
Lemezmunka |
Ezután a tankrügy kapott belül egy hullámtörő lemezt - majd meglátjuk, mire lesz elég. Azért kapta meg az eredeti pumpakonzolt, mert így nem kell foglalkozni a csőcsonkokkal, valamint a benzinszint jelző is működni fog. A térfogata kb. 12L, de majd lemérem pontosan. Kell majd még egy szuszogó is rá, hogy a nyomásváltozás ne horpassza ki/be.
Erik hegeszt, kesztyű rajtam |
Amíg mi szerencsétlenkedtünk a hegesztőgéppel, Ági egy réteg híján készre festette a toronymerevítőt, meg ha már ott volt, a toronycsapágyakat is.
Létraváz, höhö |
A lemez sajnos nem volt elég vastag, rendesen elhúzta a hegesztés, újat kell csinálni. Sebaj, másodszorra könnyebben megy. A benzinpumpát pedig saját költségünkön meg kell javíttatni. Búfelejtőnek (meg már ránk esteledett) magunkhoz vettünk némi alkoholt jóféle gin, majd bor formájában. Hazaérkezés a késő esti órákban, teleport segítségével.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése