2012. július 16., hétfő

Hidászati dolgok



Egészen flottul mennek a dolgok a Probe-on. A motoromon már kevésbé.

Amíg Erik befoltozta a Hondám kipufogó rezonátorát, én leszedtem a hátsó hidat az autókról. Ági véglegesre festette a hátsó toronymerevítőt, szép lett. Nagyjából egyszerre végeztünk, Ági nekiesett az ebédkészítésnek, mi meg Erikkel gumicserének a motoron. Na, ezt nem is részletezném, elég sok csontváz esett ki a szekrényből. Lényeg, hogy nem raktuk össze, mert kilyukadt a belső, a lánckerekek és a lánc pedig csereérett volt úgy saccra már 3000 km-el ezelőtt is. Most meg főleg.


A régi és az "új" híd összehasonlításakor kiderült, hogy az előbbinek a stabilizátor rúdja 1.6 mm, az utóbbinak 1.8 mm - azaz erősebb, ami jó hír. Kis is vettem, ledrótkeféltem, lefestettem. A szilentek pestiesen szólva úgy szarok, ahogy vannak, szerintem a kettőből sem tudok összelegózni egy futóműre valót. Az új híd egyébként láthatóan jobb állapotban van, szétszedjük, rozsdátlanítjuk, lefestjük. Lehet, hogy meg is kéne erősíteni valami plusz profillal, ennek majd még utánanézek. Drágák az uretán szilentek? Vagy érdemes lenne esztergáltatni inkább?


Folytattuk a tankgyártást, ezúttal vastagabb lemez került felülre. Már csak körbe kell varrni, nyomáspróba, aztán az is kész. Én is kész vagyok, úgyhogy most ennyi a sztori. Képek.

Én, nyakig a gépben.
Felbakolva, rám ne hulljon
Villám, háttérben a Hondám
Csapágylehúzó
Az "utánfutás rúd"  (trailing arm) szilentje a csonkállványon
Ági művészfotója: a torony alulról, rádobott toronymerevítővel
Tuning kipufogóvég kialakítás
Nemtom hogy hívják a fékvezeték lyukas csavarját, angolul "banjo bolt"
Tankfedél és véglezáró
Tankbelső, a hullámterelő lemez nem látszik

Balra az "új", jobbra a régi

Háttérben a toronymerevítő

Villám sem érti

Hídhiány van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése