Egészen flottul mennek a dolgok a Probe-on. A motoromon már kevésbé.
Amíg Erik befoltozta a Hondám kipufogó rezonátorát, én leszedtem a hátsó hidat az autókról. Ági véglegesre festette a hátsó toronymerevítőt, szép lett. Nagyjából egyszerre végeztünk, Ági nekiesett az ebédkészítésnek, mi meg Erikkel gumicserének a motoron. Na, ezt nem is részletezném, elég sok csontváz esett ki a szekrényből. Lényeg, hogy nem raktuk össze, mert kilyukadt a belső, a lánckerekek és a lánc pedig csereérett volt úgy saccra már 3000 km-el ezelőtt is. Most meg főleg.
A régi és az "új" híd összehasonlításakor kiderült, hogy az előbbinek a stabilizátor rúdja 1.6 mm, az utóbbinak 1.8 mm - azaz erősebb, ami jó hír. Kis is vettem, ledrótkeféltem, lefestettem. A szilentek pestiesen szólva úgy szarok, ahogy vannak, szerintem a kettőből sem tudok összelegózni egy futóműre valót. Az új híd egyébként láthatóan jobb állapotban van, szétszedjük, rozsdátlanítjuk, lefestjük. Lehet, hogy meg is kéne erősíteni valami plusz profillal, ennek majd még utánanézek. Drágák az uretán szilentek? Vagy érdemes lenne esztergáltatni inkább?
Folytattuk a tankgyártást, ezúttal vastagabb lemez került felülre. Már csak körbe kell varrni, nyomáspróba, aztán az is kész. Én is kész vagyok, úgyhogy most ennyi a sztori. Képek.
Én, nyakig a gépben. |
Felbakolva, rám ne hulljon |
Villám, háttérben a Hondám |
Csapágylehúzó |
Az "utánfutás rúd" (trailing arm) szilentje a csonkállványon |
Ági művészfotója: a torony alulról, rádobott toronymerevítővel |
Tuning kipufogóvég kialakítás |
Nemtom hogy hívják a fékvezeték lyukas csavarját, angolul "banjo bolt" |
Tankfedél és véglezáró |
Tankbelső, a hullámterelő lemez nem látszik |
Balra az "új", jobbra a régi |
Háttérben a toronymerevítő |
Villám sem érti |
Hídhiány van |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése