2012. november 24., szombat

Békalámpa óver


Ma kivételesen frissen írom a blogot, hiszen korán sötétedett. Ennek ugyan semmihez nincs köze egy kivilágított garázsban, de nem baj. Az MTX project is halad, csak lelassult gyökkettőre, nem találod ki - pénzhiány miatt. Ez lassan megoldódni látszik, ha csak ideiglenesen is, no de nézzük, mi is volt a mai nap termése.
A betervezett munkálatokat maradéktalanul sikerült teljesíteni. Ez annyira meglepett, hogy még most sem tértem igazán magamhoz. Oké, volt egy kis csalás, nem írtam fel sok dolgot, de szopás nélkül, időben sikerült abszolválni a kitűzött célokat, és ilyen még nem volt.
Emléxik még a nyájas olvasó a leszerelt, megberhelt első lökhárítóra? Nos, az ma reggel is ugyanúgy nézett ki, úgyhogy egy flakon szerelőhab segítségével "befoltoztuk" az index helyét. Ahogy az kell, felület zsírtalanítása, lyuk befoltozása hátulról az egyébként zseniális aldis duct tape utánzattal, majd jöhetett a hab. Amíg az eldolgozgatott magában, lekaptuk a gépháztetőt, és szétszedtük az előzőleg már kiszerelt bukólámpákat. Utóbbiak ugyebár teljesen feleslegesek, míg a gépháztető kissé hülyén nézne ki két nagy lyukkal, tehát be kellett fedni. Azt találtuk ki, hogy a fényszórók fedőlemezét hegesztjük hozzá a géptetőhöz. Na, ez így sikerült:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése